Hulp nodig? Bel +31(0)615 34 67 67

Snelle levering in Nederland en België

Speciaal voor jou geprint!

Klantenservice

Wij zijn er om je te helpen

Veelgestelde vragen beantwoord

Bestellen en verzenden

Na ontvangst van je bestelling gaat onze printpartner aan de slag om de order te printen en versturen. Als dit vroeg is dan vaak nog dezelfde dag en als het wat later is dan wordt het de volgende dag geproduceerd.

Door tijdens de bestelprocedure je gegevens in te vullen kun je er voor kiezen om een account aan te maken of alleen eenmalig voor de bestelling.

Als je merkt dat je per ongeluk een verkeerd adres hebt opgegeven neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op dan kunnen we dit proberen aan te passen. Wanneer de bestelling al is verstuurd door onze printpartner dan kunnen we hier helaas niets meer aan doen.

Ja, onze printpartner houdt je op de hoogte van het verzendproces middels een track & trace code.

Nee, de betalingen worden geheel afgehandeld door Mollie welke garant staat voor een optimaal beveiligd betalingsproces.

Ja, de vermelde prijzen zijn allemaal inclusief de wettelijk vastgestelde btw weergegeven.

Verzending wordt afgehandeld door onze printpartner in Nederland en wanneer deze naar een land is buiten de EU dan zal hiervoor een afwijkend tarief gelden.

In de meeste gevallen wordt de bestelling in een verpakking verstuurd. Mocht er in de productie iets niet voorradig zijn kan het voorkomen dat iets wordt nagestuurd.

Als je iets wilt ruilen of retourneren

Retourneren en ruilen

Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er sinds je aankoop 30 dagen zijn verstreken, kunnen we je geen volledige terugbetaling of ruiling meer aanbieden.

Oh jee, dat is niet de bedoeling. Onze excuses. Neem zo snel mogelijk contact op en we zullen het juiste artikel alsnog verzenden.

Stuur ons een mailtje en we gaan zo snel mogelijk voor een vervangend artikel zorgen.

Het retouradres luidt:
Studio Annemiek
Roode Wildemanweg 41
1521 PZ Wormerveer

Stuur de producten terug in de originele verpakking voorzien van afzender en een ordernummer.

Geef dit zo snel mogelijk door. Wanneer de bestelling reeds is aangeboden bij de vervoerder kan er helaas niets meer aan gedaan worden.

Annuleren of veranderen is helaas niet mogelijk. De orders worden direct geautomatiseerd naar onze printpartner gestuurd en komen dan ook in het bestelproces. In uitzonderlijke gevallen kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is. Stuur dan een email naar info{at}studioannemiek.nl.

Supersnelle verzending

De volgende werkdag verzonden!

30 dagen retourrecht

Niet goed, geld terug!

Track & Trace

Altijd op de hoogte

100% Veilige checkout

PayPal / Mollie / Ideal